Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží:

1.Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.

2.Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k reklamovanému zboží.

3.Pokud bylo zboží zakoupeno na výdejním místě, zboží reklamujte na této výdejně.

4.Pokud bylo zboží zasláno na dobírku, zboží odešlete na adresu:

Prodes Praha s.r.o.

Drtinova 2a

150 00 Praha 5

 

Důležité informace :

-          Zboží  neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

-          Faktura slouží jako záruční list,záruční lhůta je 24 měsíců.

-          Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění závady.

-          Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní.

-          Reklamace bude posuzována v souladu s reklamačními podmínkami jednotlivých výrobců.

-          Reklamaci nelze uplatnit u závad,které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na lince +420 601 101 642 a to v pracovních dnech od 9 00 do 17 30, nebo kdykoliv e-mailem na adrese Info@fade.cz